Önskelista!!

Vad önskar ni er våra söta läsare? Vad vill ni ha i julklapp? Eller ni kanske fyller år snart? Vad önskar ni er? Lämna en kommentar här nedanför!!
Själv så önskar jag mig inget speciellt.. Jo en Ipad2, iphone skal (juicy couture), och sen har jag sett en sjukt fin Gucci plånbok som jag inte tackat nej till precis. Sen är det väl mest lite smått och gott, kläder och så vidare. Eftersom jag redan har Louis Vuitton väska och plånbok så tänkte jag att en plånbok till hade inte skadat? Den är nästan som en portmonä alltså jag behöver ingen väska till den utan kan bara gå med den. SNYGGT! Jag har faktiskt ingen anning... Sen vet jag inte vad jag ska köpa till mina föräldrar? Jag ska ju snart till Kap Verde som ni säkert läst innan?? KOMMENTERA NEDANFÖR VAD NI ÖNSKAR ER I JULKLAPP DET HADE VARIT SKOJ!


nästan så här fast den är ännu snyggare!!!!
jag bloggar sedan med "Tips!"

XXO/ lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0