jag älskar uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusa.

Haaaaaaaaaaaaaaj. Hemma i sverige igen. kom hem inatt och jag saknar det redan. Vaknade för kanske en halvtimme sedan. Jag ska bara packa upp idag... MASSOR ATT PACK UPP!!!!!!!!!!!
jjag fick med mig hem 1 LV väska, 1 LV plånbok, VICTORIA SECRET underwear & bodylotion osv. Lite smink, jeans från bla miss sixty, levis. Hollister och Abecombie & fitch tröjor, tjocktröjor. Converse, uggs och så. iphone skal och lite '''i love ny''' stuff. Vi planerar att åka dit på påsklovet för jullovet blir de av till kap verde o london och sportlovet(heter de så????) ska jag till thailand!!! möööösigt? kollat pååå gossip girl och så eller håller på. tänkte göra 8 sanningar om mig nu???????? what do you guys think?? saknat min dator har jag gjort, har inte haft min dator juue. Men nu ska jag fortsätta kolla bloggar och allt sånt jag missat ska bli roligt att träffa alla kompisar o berätta. XOXO
/lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0