Dude, i'm in love with you!

Hej kära läsare! Hur mår ni? Själv mår jag super! Det är bara någon vecka till jag och Erica + våra familjer åker till New York! Hoppas bara att systemkameran är lagad till dess... Jag slutade vid ett idag, efter det åkte jag snabbt in om Hollister och kollade. Kollade andra affärer också. Även fika på Espresso House (JAG HAR KORT DÄR NU!!!! :D:D) Hittade ett par UUUUUUUUUUBER FINA hunters, kanske blir mina? Äger ju redan två par, kanske lite onödigt ... Ja vi får väl se! Idag var det riktigt kallt så idag hade jag faktiskt denna outfit: ODD MOLLY KNÄSTRUMPOR, MIN VITA BLUS/HOLLISTER, KOFTA/ODD MOLLY, JACKA/ JOFAMA BY KENZA, LEGGINGS/ GINA TRICOT, VITA HUNTERS. + SMYCKE OSV. haha fråga mig inte varför jag ALLTID skriver med stora bokstäver på outfits... Och vet ni vad??? Jag har inte slösat ett öre av min månadspeng på 3månader!!! Det är ju fan helt sjukt!!!!???! Sparar till USA, japp... Men nu ska jag chilla och se om Erica vill träffas. Kanske så äter vi på resturang, mmmmmm...
XOXO
/lovisa

'p.s.' rensat mina bilder inga kvar och det går inte att ladda upp bilder nu ;/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0