fejkar du ett äkta leende? det gör jag.

Brist på rubrik bara. Hej läsare hur mår ni? Själv mår jag bra. Pluggat riktigt mycket dessa dagarna och det kändes faktiskt bra att få tillbaka franskaprovet och se att det står ett B (VG+) vilket jag tycker är okej eftersom detta är mitt första franska prov någonsin... Svenska redovisningen visade ett A(MVG) och jag är nöjd med allt annat också. Jag kom precis hem från skolan, eller stan. Vi slutade 12.30 idag så jag har varit inne i stan och sen fikade jag med Erica på EH. Har ju kort där som sagt. Såg en riktigt fin blus på hollister, ja vi får väl se... vill inte slösa ett ÖRE av min månadspeng innan usa, för då blir det shopping!!! Denna vecka kvar sen åker vi, ja!
Jag har ju min nya resväska (en stor rosa) eftersom min gamla typ gick isönder eller något sånt ... hehe.
Vi ringde till de som lagar min systemkamera och frågade om den var färdig lagad och de sa att den var påväg med posten, och den skulle vara framme snart, typ dagen innan vi åker. BRA! Så alltså jag hittar inte min mobil laddare, eller usb-kabeln , tyvärr... Min outfit today är: Långärmad/Hollister, Jeans/G-star, UGGS Beiga (INTE ANVÄNT PÅ LÄNGE MEN NU ÄR DET KALLT)/UGGS AUSTRALIA, odd molly jacka/vit. Funderar på att köpa en annan jacka också, har också en everest men ja.. Nu ska jag gå och göra fruktsallad, blev riktigt sugen på det när jag läste andras bloggar eller nu blir jag sugen på ett glas varm o'boy, ja vi får se vad som finns i kylskåpet. Jag bloggar mer ikväll, XOXO.
/lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0