Ge mig, GE MIG!!

Klockan är typ... tio något i sverige väl? Själv är jag sjukt trött, och jag ska nog gå och lägga mig nu. Vi flög ifrån Miami Beach igår och är framme nu. Seriöst så är detta så nära ett paradis som möjligt! Jag har shoppat lite mera, en LV väska som äntligen är min. JA! och sen så lite jeans, converse, uggs, märkes tröjor och så. Jag har faktiskt tänkt köpa en LV plånbok som matchar till väskan. Men det blev en gucci plånbok istället. Fast jag lämnade tillbaka den och erica köpte en istället. och en gucci väska blev de för henne också. thihi. Imorgon, (eller idag??) så blir de shopping för fulla muggar, mest på 5th Avenue och lite så. Måste verkligen ha lite träningsskor och så. Tänkte även köpa ett par sjukt fina diamant öronhänge, som faktiskt inte var så jätte dyra, eller lite var de ju.. Kostade.. Ja jag nämner inte det här i bloggen. Jag har inte min dator med, men såhär ser min lv ut. Och sen en liten bild på TIME SQUARE. Nu ska jag kolla klart på Gossip Girl. Ha en bra dag alla läsare!
XOXO/ Lovisa





Sen vad man måste göra när man är i USA.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0