I MADE IT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hann som sagt icke blogga igår, jag hade fullt upp. Kom vid tolv igår kväll. Gymmade, gick i stan osv. Och nu funderar jag på att köpa en LV väska. Jag äger en, men hoppas på en till hehe... kanske köper den i USA. Eftersom jag åker om två veckor!!!!!!!!!!!!! Längtar som fan alltså ... Men nog om det...
Idag blir det träning och så tänkte jag ringa Erica, och så ... Nu ska jag kolla på Gossip Girl och käka godis!!
Funderar också på en frågestund... Men nu är det bara jag som bloggar på denna för att Erica har inte tid helt enkelt..... Min outfit nu är bara ett mysställ från Juicy Couture (ROSA) orkar inte fixa mig... Blir träning vid tre typ...
XOXO
/Lovisa

'som sagt inga bilder'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0