I'm back on track, babe.

Jag har inte hunnit blogga på flera dagar. Varken jag eller Erica har hunnit. Mycket i skolan, svenska projektet (check), engelska redovisning (check), franska (check)!! Nu är det bara tusen läxor och prov kvar ... Men jag kan berätta om helgen? Fredags mötte jag upp Hilda och vi gick på bio och såg braidmads tror jag den hette. Lördag var jag i stan och söndags pluggat. och resten av dagarna. Fick även med mig ett par jeans från acne för 1195kr (REA!!! :D) från stan. LOVE THEM!! Nu ska jag kolla Pretty little liars. Inga bilder, min system är på lagning. :(
Outfit: Underblus - odd molly, över blus- hollister , jacka - jofama by kenza, - acne jeans och ett par boots (NYAAAA 1395kr från scorett tror jag?) OCH SNART STICKER JAG TILL USA!!!!!!!!!!!!!!!!
/lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0