Sorry, men jag är här!

förlåt förlåt förlåt för att vi inte har bloggat, men nu är det så att jag & erica är i usa. Vi åkte natten till tisdag och är borta denna vecka och höstlovet. Vi åker hem på fredag kvällen på höstlovet, alltså den 4:e typ...  Vi har inte hunnit så super mycket. Shoppat lite grann, fikat på starbucks. jag köpte faktiskt en juicy couture mysställ häromdagen i rosa & om någon dag blir det LV väska äntligen! Jag vet att tiden skiljer typ 8timmar??? Men gissa var i usa jag är?? Nu är det så att jag är i New York och imorgon åker vi till Miami Beach och så är vi där till måndag sen åker vi till New york igen. Yeeah! Jag ska ju till kap verde på jullovet, shit vad jag kommer vara brun alltså! Nu ska jag fortsätta kolla film typ, och så får vi se sen.
Ha det bra!
/lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0