Trött

Idag har jag tränat, shoppat & kollat, pluggat, bakat & ätit. Hade tänkt ringa Erica nu också... Men ärligt ... ni som läser denna bloggen kommentera gärna och sprid den är ni snälla??? Jag vet, just nu suger den ... INGA BILDER ALLS och Erica bloggar inte heller speciellt ofta ... Men det ska bli ändring på det ... okej nog med det negativa... Som sagt så tränade jag idag, inte så jobbigt eller jo. Sen ducha jag och sen åkte jag och mamma till stan och så käkade jag ceasarsallad åååååh vad länge sedan det var!!! Efter det kollade vi i butiker och så, hittade ett par jeans vi lagt undan ska se om de finns i en annan butik i en annan affär jag egentligen ville ha.. Efter det bakade jag cupcakes och ja ... det är kanske 5kvar... Resten är uppätna hihihihhi. Outfiten today: Linne- Hollister, Jeans- Croccer, Skor- CONVERSE (silvriga) och jofama by kenza jacka.
nu ska jag kolla GG, XOXO och ha en bra kväll!
/Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0