home sweet home!

Nu är jag hemma.. Väldigt trött tjej här. Jag och Erica åkte till stan efter skolan för att kolla lite och så. Vi fikade lite på Espresso House, en god vanillalatte och en chokladboll, mums! Fick också med mig lite grejer, två blusar, en från odd molly och en hunky dory. Fick också med mig en kofta från odd molly, lovely knit älskar dom! Jag har en röd men fick med mig en beige. ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR DEN!!! Och så la jag undan ett par boots från vagabond. Fick ju min månadspeng i tisdags, 1000:- , men mamma var snäll och betalade! Bilder kommer sen, när jag hittat usb kabeln ... om jag nånsin gör... Nu ska jag börja plugga franska och fortsätta mitt svenska arbete.
XOXO
/lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0