skolan

Hej alla läsare!
Jag vet att varken jag eller Erica har varit speciellt aktiva på bloggen på ett bra tag... just nu har vi fullt upp med skolan, vi har våra svenska arbeten, jag pluggar inför franska provet på fredag och så... Men i helgen hinner jag nog blogga mycket tror jag! Och jag blir förbannad, för jag hittar inte usb-kabeln fast jag rensat typ hela mitt rum, och inte sladden till mobilen heller så tyvärr kan ni inte få dagens outfit. Men jag kan ju säga den i alla fall?? Okeej, det är en blus från hollister, ett par ljusa jeans shorts från acne (avklippta), knästrumpor från twilfit (tror jag?) och ett par svarta hunters. Och till det har jag min ena Louis Vuitton väska. LOVE IT!
Nu så ska jag fortsätta med mitt svenska arbete och drömma mig bort mot usa dit jag snart ska! sen bakar jag nog något mumsigt! Vi hörs sen, eller imorgon!
OCH EN SAK TILL!!! Erica bloggar nog inte lika mycket som mig, men ja.

XOXO
/lovisa


typ den ända bilden jag har på datorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0